"Tämä on koirablogeja kiertänyt haaste, ja teemaltaan paljasta 7 kpl totuutta itsestäsi. Haaste osoitetaan aina koiralle. Eli koirasta 7 totuutta, ja kirjoitettuna, kuten koira itse vastaisi ja kertoisi. "

Jaja

1)      Olen aika itsenäinen eli en kuljeskele jatkuvasti ihmisten perässä vaan makoilen rauhassa milloin missäkin.

2)      Kovin nopea olen kyllä oppimaan asioita ja senhän on tuo emäntäkin sentään tajunut. Harrastellaan tottelevaisuutta ja olenkin saanut sen tottelemaan ihan kivasti. Eli makupaloja saan ihan kiitettävästi tarvittaessa..

3)      Kokoni ja pehmeä ulkonäköni on vain ja ainoastaan harhaa. Turha tulla ihan vieraiden minulle lepertelemään. Omanarvontuntoni ei näitä leperryksiä kaipaa.

4)      Ei tietystikkään voi näitä ihmisiä syyttää jos mieli minua silitellä. Olenhan aika hyvin pärjäillyt koirien missikisoissakin Suvin kanssa.

5)      Vieraita koiria siedän kunhan ne ymmärtävät missä rajani kulkee, sillä näytän kyllä oman asemani tarvittaessa.

6)      Olen aina ja heti valmis toimintaan kun tilaisuus tulee. Energiaa ja intoa löytyy tarvittaessa vaikka kotioloissa olenkin lähes huomaamaton.

7)      Sylikoira en ole – kuumahan siinä tulee.

 

Pörri

1)      Tupsahdin nykyiseen laumaani vasta reilu vuosi sitten. Hyvin olen kyllä kotiutunut ja paikkani löytänyt.

2)      Jaja on paras kaverini. Olemmekin siskopuolet, meillä on sama isä.

3)      Lenkkiä teen reippaasti – reippaammin kun Jaja, joka välillä hidastelee haistelemalla muiden viestejä. Ja mitäköhän ne on?

4)      Olen avoin ja rohkea tutustumaan myös vieraisiin ihmisiin.

5)      Häntä heiluu ja heiluu....mutta paukkumisesta mm. uutenavuotena en sitten tykkää yhtään.

6)      Osaan vähän koiratanssia. Melkein jo yhteen kisaan osallistuttiin – ehkä vielä ihan oikeesti osallistutaankin, jos tuo Hanna vaan jaksaisi treenaillaJ

7)      Näyttelyissä kierran myöskin Hannan kanssa. Olenkin aina valmis lähtemään mihin tahansa – joka paikassa on niin kivaa !